آزمون کامپیوتری که سوال نداشت !

صبح روز جمعه بود و ما منتظر بارگذاری شدن سوال ها تو سایت مدرسمون بودیم ولی ...


پیشنهاد می کنم متن کامل رو از ادامه ی مطلب بخونین.

صبح روز جمعه بود و ما منتظر بارگذاری شدن سوال ها تو سایت مدرسمون بودیم ، حدود ساعت 3:30 بود که یه سوال اومد با این عنوان :

"

به سوالات زیر پاسخ دهید

با استفاده از ساختار switch برنامه های زیر را در قالب یک برنامه نوشته فایل آنرا ارسال نمایید

1- با زدن کلید A  برنامه ای اجرا شود که عددی را دریافت و فاکتوریا آنرا محاسبه وچاپ کند.

2- با زدن کلید B برنامه ای اجرا شود که عددی را دریافت و با استفاده از توابع گفته شده قدر مطلق آنرا چاپ کند.

3- با زدن کلید C برنامه ای اجرا شود که عددی را دریافت و مجموع مقسوم علیه های آنرا به همراه تعداد آنها چاپ نماید.

پس از حل تمرین آنرا فشرده کرده در قالب یک فایل zip ارسال نمایید

"


بعد از کلی تلاش بالاخره برنامه رو نوشتیم و فرستادیم - جایی برای آپلود هم وجود نداشت ، به خاطر همین تو سایت های دیگه آپلود کردیم و لینک دادیم . -


طبق مهم ترین اخبار سایت :

دانش آموزان سال اول از ساعت 4 بعدازظهر به بعد نسبت به ارسال تکالیف و پاسخ به آزمون اقدام نمایید 

ما باید ساعت 4 آزمون تستی رو هم جواب میدادیم ولی هر چی منتظر موندیم خبری از سوال ها نشد ، من خودم تا ساعت 8 تو سایت بودم و البته جایی دعوت هم بودیم که من مونده بودم تو خونه تا کارم تموم شد خودم برم .

دیگه دل رو زدم به دریا و رفتم تا حداقل به شام برسم .

هنوز هم اون خبر از تو سایت برداشته نشده .

جالب تر از اون سوالایی بود که بچه ها تو بخش پرسش و پاسخ پرسیده بودن ، نمونه هاییش رو براتون میذارم :

سلام.آقای اشراقی آزمون سوال هم داره که جواب بدیم یا فقط همون برنامه بود که باید می نوشتیم؟


نظرات 1 + ارسال نظر
طراحان وب شمال شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.twsh.ir

دانش آموز عزیز
سیستم مدیریت آموزش (LMS) امکان جدیدی است که به سایت شما اضافه شده و استاد محترم شما آقای اشراقی جهت همکاری با شرکت تولید کننده در مرحله تست و اشکال زدایی با همکاری شما عزیزان به ما کمک فرمودند و تکالیف درس C++ را از طریق این سیستم از شما تحویل گرفتند.
از وقتی که از شما و دوستان شما بابت ارسال فایل ها و پاسخ به سؤالات گرفته شد از سوی شرکت طراحان وب شمال عذرخواهی نموده و امید گذشت و همکاری بیشتر داریم.
برای همگی شما آرزوی آینده ای درخشان همچون استعدادتان داریم.
پیروز باشید.

ممنونم بخاطر پیگیریتون ، در ضمن من این رو فقط به عنوان به خبر جالب تو وبلاگ گذاشتم و قصد هیچ گونه بی احترامی ای به کسی نداشتم ، بازم اگه به کسی بی احترامی کردم عذر می خوام .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد