دربارۀ رضیزی

سلام

به وبلاگ رضیزی خوش اومدید!

این وبلاگ در ابتدا برای معرفی سایت های مفید شیمی ساخته شد.اما امکان گسترش موضوع سایت ها وجود دارد.(ممکن است در آینده ای نزدیک سایت های مرتبط با فیزیک،زیست شناسی،نجوم و ... نیز معرفی شوند.)

به لیست این سایت ها به صورت هفتگی و یا ماهانه اضافه می شود و در واقع وبلاگ ما کاملاً آپدیت است.پس حتماً هر چند وقت یکبار به وبلاگ ما سر بزنید!

هدف دوم از ساخت این وبلاگ،انتشار مقالات جالب و خواندنی است.

دلیل دیگری که ما این بلاگ را ساختیم،خدمات مفید و ارزنده ای مانند امکان دانلود عکس،آهنگ،نرم افزار و... (البته مجاز)می باشد.

راستی گاهنامۀ رضیزی در این وبلاگ نیز به نمایش در خواهد آمد.

حتماً باز هم به وبلاگ ما سر بزنین!


همین جا هم از معلم شیمی خوبم - آقای پالیزکاران -  که باعث شد من به شیمی علاقه مند بشم  تشکر می کنم .

نظرات 7 + ارسال نظر
صیفی شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 ب.ظ

وبلاگ جالبی دارید .
امیدوارم بهتر از این هم بشود

مهدی بینا سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام

خوندم. موفق باشین.

شیخ الروابیک چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ http://www.quantooom.blogfa.com

سلام!
به وب من هم بیاین ! راستی لینکای شیمی رو بات اجازه کپ کردم !

اوباما پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ

وبلاگتون خیلی جالبه.که حتی از نیویورک هم نظر گذاشتن.

محبی سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام.وبلاگتون خیلی خوبه . به امید موفقیت روز افزون شما

محبی سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ب.ظ

راستی من در وبلاگ نویسی هم مهارتی دارم اگه خواستین من هم عضو کنین تا تغییراتی در ضاهر و شکل و شمایل آن به وجود بیاورم

خواهش می کنیم!وبلاگ خودتونه!شما هم اگه خواستین می تونین مطالبتون رو در وبلاگ بذارید.

Alice پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://1236868.blogfa.com

وبلاگتون خیلی جالبه!!!!ولی بهتر هم می تونه بشه لطفا پست های بیشتری بذارین
اینجا هم خوبه یه سری بزنین:www.1236868.blogfa.com
راستی این قالبو از کجا گرفتی؟

سلام ، خوشحال شدم به وبلاگمون سر زدین .
از اینجا قالب رو گرفتم : http://www.themestudio.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد